Tisdag

Hoppas ni gillade mitt frisörtips igår! Kommer bli fler så småningom så håll ögonen öppna! :D
 
 
Idag har vi haft en mysig dag tillsammans med underbara mammor och barn, blev hela 12 stycken hemma hos Anna så det var full rulle hela tiden. Fick både god lunch och fika hos henne. Sen blev det såklart en massa massa mys med hennes lilla Kasper som är 8 veckor och han stormtrivdes i min famn. Naemi sprang som vanligt runt och hittade på massa hyss och rev ut massa kökssaker ur lådorna. Hon är så snabb och ska pilla på allting, riktigt liten busunge! 
 
 
Så skönt att jag är ledig varje måndag och tisdag då hinner man med så mycket kul!
Imorgon blir det jobb igen och då ska jag även bort till frisörskolan en stund och visa eleverna uppsättning och snälla Johanna ställer upp som modell. Så nu tänkte jag sätta mig och kolla inspiration på uppsättningar här på nätet. Finns så mycket fint! :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0